donderdag 2 mei 2013

#eDing 21: Google Apps

Google Apps is tegenwoordig geen onbekend terrein meer voor mij. Al langere tijd maak ik gebruik van de Google email (Gmail), Google Calendar en sindskort maak ik ook gebruik van Google Docs. Deze applicaties gebruik ik, omdat deze voor mij het meest efficiënt zijn om mee te werken.

Ook zijn er nog de applicaties Google Talk en Google Startpagina. Van deze applicaties maak ik geen gebruik, omdat ik voor Google Talk het alternatief Skype gebruik, dit programma is vergelijkbaar met Google Talk. Een persoonlijke startpagina die Google ook aanbied gebruik ik niet, omdat ik hier niet geïnteresseerd in ben.

Google Apps en Onderwijs
Voor projecten zou Google Calendar ingezet kunnen worden. Hierdoor kan ik met mijn projectleden mijn agenda delen, waardoor er sneller afspraken gemaakt kunnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten